Welcome to alyphoto Fotopages

By: Alif Rahim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 17-Feb-2010 13:16 Email | Share | | Bookmark
Affizul & Farah

 
 
 
View all 9 photos...
gambar nie kalau tak silap,akhir taun lpas. mase nieyh ngah cuti sem. 1st time wat wedding photoshoot.tanpa segan silu nya pegi gak..kat dewan serbaguna kajang.
berbekal ngan semangat baru,hahaha.









Wednesday, 17-Feb-2010 13:06 Email | Share | | Bookmark
Zura&Ali

 
 
 
View all 8 photos...
sedikit gambar semasa pertunangan antara zura dan ali pada 12 februari lpas. mereka selesai diijab kabul dengan sempurna.semoga perkahwinan mereka kekal hingga ke akhir hayat.amin~~~.

mase ni jugak ak dapat timba pengalaman dan belajar lebih mendalam lagi pasal fotografi nieyh.thankz to abang jana sbab sudi serba sedikit ilmu psal foto nieyh..respek la kat abang jana . mmg cool and tak kedekot ilmu!!




Wednesday, 17-Feb-2010 12:59 Email | Share | | Bookmark
Studio Photoshoot

 
 
 
View all 6 photos...
thankz to yana sebab jadi model saya.thanks a lot!!




Wednesday, 17-Feb-2010 12:50 Email | Share | | Bookmark
Zoo Taiping

 
 
 
View all 6 photos...
Round2 sambil menembak binatang-binatang kat dalam zoo.sudah 10 tahun tak datang sini.dulu time datang,pakat duk tengok je..tpi sekarang, datang dengan hajat..hajat die?? menembak..hehehe..tpi xpuas hati sangat sbab bley round2 kjap je.lagipown masuk time da nak tutop.hehe.tapi xpe,janji dpat shoot walaupown gune lens standard ja.



Wednesday, 17-Feb-2010 07:26 Email | Share | | Bookmark
colour around nature

 
 
 
View all 7 photos...
sebahagian dari gambar nature yang ade..huhu..bnyak la jugak,tpi nieyh je kowt yang menarik..isk3..newbie la katekan..



[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net